onsdag 28 september 2011

MYS!!!

Hej alla har inte orkat blogga på några dager men nu så..
Hade en skit mysig helg, först tog jag tåget på morgonen och åkte till maja för knutte fyllde år då fick jag änterligen träffa Josef :D River va också där sen på eftermiddagen åkte jag till borlänge igen och romanah hämtade mig på station vi åkte och träffa massa människor hela kvällen sen åkte vi hem till romanah och tog med oss Marcus. Hade skit mysigt hela natten tack för att ni finns mina underbara.
Söndag morgon fick jag lov att skjutsa hem Marcus på moppen fast han fick köra på dit vägen för jag va så jävla trött...
Hela veckan har bara varit vanlig fast!!! Romanahs älskade moppe har gått sönder fan:( R.I.P for the moment♥
Idag har jag varit hemmea för jag har ont i hela kroppen nästa helg kommer bli full bokad nu ska jag packa väskan.
Ta hand om er ♥
Den ända bilden jag hittade på moppen va med Adam hahah skön grabb

MIN gris ♥

Lagom cool bild från sommaren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar