söndag 2 oktober 2011

Dryga tjejej ....

Hej, nu har jag änterligen fixat så jag kan blogga på min dataor!
Helgen har varit trevlig. I fredags jobbade jag men inte hela kvälle nhade så sjukt ont i huvet.
Sen har jag åkt runt med erik och romanah i hans epa och varit med koffen. Igår tog jag tåget till sala och va ed elin och maja hade skit trevligt och träffade massa mäniskor på kvällen. Nu ska jag bara plugga och sova är as trött som vanligt har inte hunnit sova ikapp sen förra veckan. Och till elin när du har läst klart det här tycker jag att vi ska käka ngt :D
puss
Mina favorit tjejer på svenskan.



Bjuder på en skön bild från gårdagen



Mina söta små flickor!


cool

 Har även sagt hej då till våran söte på tågstation i fredags, han har flyttat till boden igen :(
Emil kom hem igen!


Ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar